RSS

Câștigă o invitație la concertul maestrului Alifantis

26 Mar

student la LITEREDacă pe 14 mai 2013, Blogal Initiative lansa o campanie surpriză adresată maestrului Nicu Alifantis, ce a  presupus ca bloggerii să-i transmită artistului un mesaj de suflet cu ocazia împliniri a 40 de ani de muzică în ziua în care acesta a lansat noul său album ”Mozaic”.

Acum, Blogal Initiative,  vine cu o altă provocare. Nicu Alifantis va concerta  în Craiova vineri, 28 martie, la Teatrul Național „Marin Sorescu”, la ora 19:00. Vrei să te bucuri de concertul maiestrului? Astăzi este ultima zi când mai poți câștiga o invitație dublă oferită de Mozaic. Ce trebuie să faci? Scrie astăzi pe blogul tău despre acest concert până la ora 23:59, conform cu cerințele de participare și înscrieți articolul în campania oferită de Blogal Initiative. Detalii despre înscrierea articolului în această competiție, le găsești accesând link-ul acesta: http://blogalinitiative.ro/campanii/haide-la-concertul-nicu-alifantis-din-orasul-tau.

„Nu mi-am imaginat niciodată, că unul ca mine, cu muzica lui cu tot, poate fi băgat în seamă de atât de multă lume în spațiul virtual. M-ați făcut să trăiesc o emoție ce a depășit cu mult puterea mea de suportabilitate. Recunosc, pe moment am trăit o stare de bine, aproape învecinată cu euforia, dar mai apoi am realizat cât de mult mă va obliga pentru a nu vă dezamăgi. Promit că asta voi încerca să fac în tot ce va urma. Am rămas atât de impresionat de cele scrise de voi, bloggerii, o categorie atât de specială, încât, după cum bine vedeți, mi-a trebuit ceva timp să mă dezmeticesc pentru a apărea în fața voastră spre a vă transmite aceste câteva gânduri în care am încercat sa adun întreaga mea recunoștință ce v-o port. Vă mulțumesc și vă iubesc și mai jos mă iscalesc, Nicu”, a declarat artistul conform Blogal Initiative.

Bucură-te de provocare și scrie un articol memorabil care să-ți aducă o invitație dublă la concertul marelui artist! Fii tu cel care câștigă! Simte provocarea!

 
 

Etichete: , , , ,

Un răspuns la „Câștigă o invitație la concertul maestrului Alifantis

Lasă un răspuns

 
carti online

Download carti

EDUCAȚIE, FORMARE, CULTURĂ

Blogul prof. Paula Mihai

Jurnal

expresii, reactii, impulsuri, vise, intamplari

D&D: "Enjoy the silence!"

D&D: "Să trăim cât suntem în viaţă!”

Annie's Secret Corner

O secundă, o clipă, un gând

o9noapte

Plutim pe aripi de cuvânt la răscruci de gânduri

Valea Regilor

"E ușor a scrie versuri când nimic nu ai a spune"

Dănuţ Belu

“Invata-voi pe cei fara de lege caile Tale si cei necredinciosi la Tine se vor intoarce” (PSAMUL 50,14.)

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

Sufletul-Tainica Odaie

Be you.Find you.Be happy with that

Summer's blog

"Te vei putea întoarce aici atunci când vei înțelege că ești întotdeauna aici."

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Adrian Mangu

blogger civic și literar

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Ştefania's

Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora!

